Díjak

Csatlakozz ♥

Utolsó kommentek

  • magyar bucó: "gluténmentes kukoricaszesz" És még laktózmentes is. Meg nyomokban sem tartalmaz mustárt, zellert,... (2020.12.10. 10:53) Opera est
  • Étteremkritikus: Én azt hittem, hogy vidéken is csak júniustól engedélyezett a lagzi. Mondjuk azt megnézném, amikor... (2020.05.18. 18:53) Induljon a lagzi szezon!
  • bati67: Volt régebben Szegeden egy vegetáriánus étterem... még mindig emlékszem a "Ganapati Kedvencé"-re (... (2019.12.09. 15:33) A Buddha-tálak meséje
  • Attilajukkaja: @gbsz: A lényeg, hogy minden infót megtaláltál! :o) (2019.06.24. 20:03) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • gbsz: az elkerülte a figyelmem :-( Köszönöm! (2019.06.24. 19:48) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • Utolsó 20

példakép

"Funniest question I've gotten in a long time: "How much money do you make from your blog?" Um, none. In fact, I lose money on this blog." Ulterior Epicure

Ételrendelés - Panda!

2013.11.15. 11:30 stillman

panad.jpgPanda. Tetszik a szó, és (kinek nem) a hozzátartozó medve is. Amikor először megláttam a Foodpanda szót felfigyeltem rá, talán a Kung Fu Panda is beugrott (kinek nem), szegény pandát már mi mindennel felruházták: a fogalom ősidők óta hordozza magában a meg nem értettséget, majd tartós népszerűsége mellett az egyetemleges félreértést lényével kapcsolatban. Mert ugye a Panda az egy vadállat, nem szabad megsimogatni, hiába aranyos a kinézete.

A lényegre térve tehát tetszett a név és mivel gyarló vendéglény vagyok mentem is megnézni mit hirdetnek, mi ez, étterem vagy más, a food szó ugye eleve gyanús volt. Aztán láttam, hogy hasonló szolgáltatást találunk kellemesebb környezetben, mint a Netpincéren, ami ugyan közelsem olyan barátságos, bár annál funkcionálisabb szó.

A tudatalatti nagy tanácsadó, először sushit rendeltem, panda, kung fu, sushi, érteem? Bár éppen tegnap mondták nekem, hogy esetemben tudatalattiról nem nagyon lehet beszélni, valamint, hogy "mindenki hezitál, csak halkabban". Mindegy, rendeltem sushit az I love sushitól, legalább 7 éve nem próbáltam, mindig csak azt hallom, hogy áá elromlott, már nem jó.

Végigmentem a regisztrációs procedúrán, amire egyébként a procedúra nem is igazán jó kifejezés, mert úgy megy, mint kés a vajban, az olajozottan meg ehhez képest már sok is lenne, szóval nagyon egyszerű, semmit nem kell gondolkodni, és hát ez egy ételrendelős oldal esetében nagyon hasznos, majd éppen eleget törheti az ember a fejét, hogy mit rendeljen, olaszt?, pizzát?, indiait?, magyaros... na azt nem soha. Esetleg thai-t? Ezek jöhetnek szóba általában.

Regisztrálni tehát nagyon könnyű. Rendelni is nagyon könnyű a Foodpandáról, egyébként a Netpincér annak idején mérhetetlenül taszító és kellemetlen felületén edződött felhasználó tényleg hálás az új közegért, az okosan kitalált folyamatokért. Azóta a Netpincér is szebb lett.

Jó, akkor a sushirendelést elindítottam, nem nagyon vágom ugyan, hogy lehet itt is több címet beállítani, de reménykedem, hogy felajánlja a rendszer egyszercsak magától.

10 perc múlva visszatérek, hol van már az a sushi? ja még csak 10 perce rendeltem, bár a képernyőmön nem találtam, hogy mennyi ideje rendeltem, kicsit kevesesebb rendszerességgel tudok így bosszankodni, hogy még mindig nincs itt az étel. Egyébként 1 órán belül ígérik, úgyhogy addig békén is hagyom őket. 1 óra eltelik, semmi. Már nem nagyon mernek egyébként a közelembe jönni a munkatársak (egyébként sem), mert különösen morcos vagyok, aztán 1 óra 20 perc múlva kihirdetem, hogy sajnos sorsolnunk kell melyiküket eszem meg először, magunkra maradtunk. Ja nem, az az internet.

Aztán végre győzedelmes érkezés, szól a recepciónk, te sushit rendeltél? Igen, miért? Jó, szóval nem is sushit, hanem ilyen box-ot, amiben ebédre összeállított tavaszi tekercsek is vannak. Visszaülök és mindenkit bosszantva az open office-ban elfogyasztom a doboznyi ételt, egyre keseredő szájízzel, mert hát egyáltalán nem finom, nem friss, kevés, állott. Persze nem akarok ilyesmiből sokat, de ez valahogy olyan bénább, mint máshol.

Jó, ehhez semmi köze a Foodpandának, ők nagyon jól hozták nekem tálcán az éttermet, csak sajnos pont nem a legjobb helyről rendeltem. Felajánják, élek vele és visszajelzek természetesen, ez a kedvenc részem egyébként is, bízom abban, hogy nem döntöm romba ezzel az I love sushi-t (dehogynem), legfeljebb megkérnek, hogy ne járjak többet oda, de mivel én a Foodpanda díszvendége vagyok és a weboldalukra érve mindvégig annak is érzem magam, ilyesmivel engem nem is lehet többé sakkban tartani.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kritika japán sushi ételrendelés

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrobizarr.blog.hu/api/trackback/id/tr295627231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása