Díjak

Csatlakozz ♥

Utolsó kommentek

  • magyar bucó: "gluténmentes kukoricaszesz" És még laktózmentes is. Meg nyomokban sem tartalmaz mustárt, zellert,... (2020.12.10. 10:53) Opera est
  • Étteremkritikus: Én azt hittem, hogy vidéken is csak júniustól engedélyezett a lagzi. Mondjuk azt megnézném, amikor... (2020.05.18. 18:53) Induljon a lagzi szezon!
  • bati67: Volt régebben Szegeden egy vegetáriánus étterem... még mindig emlékszem a "Ganapati Kedvencé"-re (... (2019.12.09. 15:33) A Buddha-tálak meséje
  • Attilajukkaja: @gbsz: A lényeg, hogy minden infót megtaláltál! :o) (2019.06.24. 20:03) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • gbsz: az elkerülte a figyelmem :-( Köszönöm! (2019.06.24. 19:48) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • Utolsó 20

példakép

"Funniest question I've gotten in a long time: "How much money do you make from your blog?" Um, none. In fact, I lose money on this blog." Ulterior Epicure

Pizza hiány Budapesten

2016.01.31. 19:45 stillman

Mint azt sokan tudják, az újonnan nyíló vendéglátó helyek kreatív elnevezésére kissé érzékeny vagyok. Fárasztónak találom a Bolt, Fadarab, Kocka, Doboz, Vessző, Négyzet, Sufni, Bakancs, Konyha, Pont, Sarok, Valami stb. nevű helyeket és ezek közül nem is biztos, hogy mindegyik létezik. 

 

Szinte már lefáradni se volt erőm, amikor megláttam a Madách téren felbukkanó "Igen" feliratot a néhány négyzetméter (vagy annyi se) nagyságú újonnan nyíló pizzaszelet bár ablakán. 

Nem is igen (haha) volt kedvem kipróbálni aztán, mondhatni eszembe se jutott - bár bevallom én kevésbé vagyok fókuszálva a pizza műfajra. Persze elismerem az encsi Anyukám mondta munkásságát, valamint a Pizza Me-ben is bármikor szívesen eszem egy szelet pizzát, ha megéhezem.

 

Szóval nem különösebben érdekelt a hely, amíg hirtelen fel nem bukkant az Index főoldalán egy komoly méltató cikk, majd pár nappal később az Origón, végül, de nem utolsó sorban, ekkor már nem akartam hinni a szememnek a DiningGuide-on. 

Az első cikk után a sok birkához hasonlóan én is betértem, na jó hát ezt tényleg akkor ki kell próbálni, ekkor már borzalmasan megfáradt, de lelkes és kedves személyzet fogadott, nagyon kedvesen mondták, hogy várhatóan 15 percet kell majd várni a pizzára. Kétféle pizzát választottunk - ebben is rugalmasak voltak, hogy lehetett 2 fél pizzát kérni - ráadásul a második előtt kaptunk egy ajándék szeletet is kárpótlásul, hogy sokat kell várni. Kérdeztem, hogy ez az őrület a cikkeknek köszönhető-e, mondták kimerülten mosolyogva, hogy hát igen (hehe), előző nap például 1 órát álltak sorban ebédidőben az emberek, de majd biztos beáll az egyensúly. 

 

Végül kaptunk egy kissé kihűlt margaritát, valamint egy nem kihűlt szardellás-kapribogyós pizzát, mindkettő fantasztikusan finom volt és nagyon tetszett az is, hogy ilyen jól kezelik a helyzetet, mindvégig kedvesek és jól láthatóan nagyon keményen dolgoznak. 

Ezután láttam az újabb cikk után a lemondó, fanyalgó kommenteket, hogy elfáradt a személyzet és nagyon sokat kell várni és kedvetlenek meg unottak és nem is olyan jó a pizza, satöbbi... 

 

Szóval azt gondolom, hogy érdekes jelenségnek vagyunk szemtanúi.

Oké, hogy macaron meg újhullámos kávézó meg újhullámos cukrászda, de ezek szerint a pizza szelet bárokkal igencsak hadilábon állunk. Az a helyzet, hogy Budapestnek, az országnak ezek szerint szüksége lenne még több normális (úgy értem: jó) pizzára, olyan odafigyeléssel elkészítve, amely tiszteletben tartja a pizzatészta készítés alapelveit. 

 

Most már elárulhatom, először arról akartam írni, hogy a vezető, tömeges olvasottságú portálok minek nyomnak agyon egy ilyen kis helyet azzal, hogy ekkora figyelmet generálnak. Szerintem igazságtalan, aki azt mondja, miért nem készült még fel a hely. Ez a hely nem arra készült fel, hogy fél Budapest odamegy, hiszen ha arra készült volna nem is ment volna oda fél Budapest. 

Nem szoktam ilyen elnéző lenni és tudom, hogy nem is áll jól, meg sokan most emiatt ki is lájkolják a blogot, de ha javasolhatom, adjunk egy kis türelmi időt nekik, ki fogják heverni - talán túlélik a mesterséges hájpot maguk körül.

Ha pedig nem, az megint egy rendkívül tanulságos történet lesz, amivel ismét eggyel okosabbak lehetünk.

Hogy mi a tanulság? Talán annyi, hogy tudni kell csendben megnyitni és fokozatosan beépülni a köztudatba. Ne verjük magunkat egyből nagy dobra.... Persze csinálja, aki tudja így, én biztos szintén nem tudnám.

2 komment

Címkék: pizza

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrobizarr.blog.hu/api/trackback/id/tr128340728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elemes 2016.02.05. 11:48:48

Az iudex cikk utáni napon én is gondoltam odamenni, aztán épp azért, mert még friss volt a cikk, gondoltam várok egy hetet. Ezexereint jól tettem :)

elemes 2016.02.05. 11:48:55

Vagyis hát most már több mint két hét is eltelt, szóval lassan tényleg érdemes rászánni egy ebédidőt.

süti beállítások módosítása