Díjak

Csatlakozz ♥

Utolsó kommentek

  • magyar bucó: "gluténmentes kukoricaszesz" És még laktózmentes is. Meg nyomokban sem tartalmaz mustárt, zellert,... (2020.12.10. 10:53) Opera est
  • Étteremkritikus: Én azt hittem, hogy vidéken is csak júniustól engedélyezett a lagzi. Mondjuk azt megnézném, amikor... (2020.05.18. 18:53) Induljon a lagzi szezon!
  • bati67: Volt régebben Szegeden egy vegetáriánus étterem... még mindig emlékszem a "Ganapati Kedvencé"-re (... (2019.12.09. 15:33) A Buddha-tálak meséje
  • Attilajukkaja: @gbsz: A lényeg, hogy minden infót megtaláltál! :o) (2019.06.24. 20:03) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • gbsz: az elkerülte a figyelmem :-( Köszönöm! (2019.06.24. 19:48) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • Utolsó 20

példakép

"Funniest question I've gotten in a long time: "How much money do you make from your blog?" Um, none. In fact, I lose money on this blog." Ulterior Epicure

Szeretetmárka

2017.02.28. 10:10 stillman

Amikor az ember a közeledő tavasz ellenére teljesen motiválatlanul üldögél, nyilván közben rengeteg teendővel a nyakában, na akkor kell elkezdeni gondolkodni arról a hetek óta bennünket feszegető kérdésről, hogy "a Coca Cola almárkái mostantól egységes családként kínálnak választási lehetőséget a fogyasztóknak".

Mivel én az egyirányú ajándékozás szempontjából (tehát amikor egyszerűen csak küldenek nekem kisebb vagy nagyobb értékű tárgyakat, fogyasztásra szánt termékeket) pozitív szemléletű gasztroblogger vagyok, igazán nagy örömet okozott a Coca-Cola irodai címemre érkező csomagja, részben azért is mert kollégáim - akik szinte egytől egyik Coca-Cola függők - irigyen nézték és utána jó sokáig az asztalomon hagyva díszelegtettem a hármas szettet (Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca Cola Zero).

A Coca-Colát mindenki szereti, úgymond "lovebrand", még én is, aki amúgy ritkábban iszom, viszont a környezetemben látva lenyűgöz az a fajta elkötelezett márkahűség, amit ki tud váltani, tehát amikor valaki tényleg naponta megiszik egy kétliteres kiszerelésű Coca-Cola Lightot.

A csomagban közvetített márkainformációk alapján egyébként nem tiszta teljesen, hogy mi változott "új külső, ugyanaz az érzés, válassz kedvedre!", de most akkor eddig nem választhattunk cukormentes változatot? Azt hiszem annyi van, hogy csak simán Coca-Colat iszunk mostantól, tehát te nem Light Cola fogyasztó vagy, hanem Coca-Cola fogyasztó, illetve megváltozott a külső valamennyire, de egyébként ezt teszteltem az aktív kólafogyasztó ismerőseim körében és nem igazán vettek észre semmilyen változást (feltételezem ez inkább jó hír a márkának).

 

Mivel a szöveges feladatok megértésében soha nem voltam igazán erős, sajnos a marketing üzenet struktúra képletet egyáltalán nem értem, de talán nem is kell, elég annyi, hogy a cukormentes hullámvasút éllovasaként most nagyobb hangsúlyt helyez majd a light változatokra. Szerintem kábé ennyi, Tanár úr?

 

Nem ígértem, hogy lesz értelme ennek a posztnak, mindenestre a márka, ami engem szeret az már rossz nem lehet, és tulajdonképpen vissza is tért a motivációm, kezdődhet a nap, Coca Colám már van hozzá.

img_9443.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: coca-cola

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrobizarr.blog.hu/api/trackback/id/tr3812300373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása