Díjak

Csatlakozz ♥

Utolsó kommentek

  • magyar bucó: "gluténmentes kukoricaszesz" És még laktózmentes is. Meg nyomokban sem tartalmaz mustárt, zellert,... (2020.12.10. 10:53) Opera est
  • Étteremkritikus: Én azt hittem, hogy vidéken is csak júniustól engedélyezett a lagzi. Mondjuk azt megnézném, amikor... (2020.05.18. 18:53) Induljon a lagzi szezon!
  • bati67: Volt régebben Szegeden egy vegetáriánus étterem... még mindig emlékszem a "Ganapati Kedvencé"-re (... (2019.12.09. 15:33) A Buddha-tálak meséje
  • Attilajukkaja: @gbsz: A lényeg, hogy minden infót megtaláltál! :o) (2019.06.24. 20:03) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • gbsz: az elkerülte a figyelmem :-( Köszönöm! (2019.06.24. 19:48) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • Utolsó 20

példakép

"Funniest question I've gotten in a long time: "How much money do you make from your blog?" Um, none. In fact, I lose money on this blog." Ulterior Epicure

élő, online étteremkritika: Wang mester konyhájából

2010.12.28. 15:11 stillman

16:11 elkezdődött... habos a víz a pohárban, asszem mosogatószer. Nem baj a víznél én sok helyen leragadok már az elején (nincs szerencséje a helyeknek velem, a múltkor a Mákban konkrétan az egész szódasor rossz volt, amiből nekem jutott a nyitókorty).

16:12 Rozi visszatér: "a mosdóban szennyestartó a szemetes".

Nekem most ki kell űznöm a mosogatószer alapízt a számból.

OFF: Rozi nem kér vesét mert attól egyszer sokat fingott és fingóversenyt tartottak a húgaival.

16:15 nincs rákszirom, nem baj túl alap lenne.

16:19 rendeltünk, elemezzük a helyszínt (teljesen jó), kapdossuk egymás kezéből az online világot jelentő deszkát (laptop).

16:32 megérkezett a tavaszi tekercs. Nagyon jó, utóíze könnyed integetés, "nem olyan, mint az az olajos szörnyűség, amit megszoktunk". Regina kerek szemmel: "ebben érződik a zöldségíz".

16:39 Elfogyott a tavaszi tekercs, elég hamar.

16:47 Megérkeztek az omlós kacsacombok, a kesudiós csirke, a bambuszrügyes, gombás királyrák, tojásos rizs, és egy hatalmas oldalas (ennek neve pontosításra szorul). Update, csak így egyszerűen és visszafogottan: "Ég és Föld oldalas".

17:11 fél órát elvacakoltunk az evéssel. Minden nagyon finom, az oldalas továbbra is megdöbbentő méretű, pedig már majdnem megettük. 

Sült tészta kétféle: csípős, nem csípős, megosztja a társaságot. Részletes, gasztroanalitikai elemzés később várható, lecsengés és feldolgozási folyamat után. Pedig milyen szép dolog az online evés!

17:25 Megérkezett egy kínai nő bundában (ez nem étel). Norbi elmélázik rajta, hogy mennyi csivavát kellett ezért legyilkolni.

17:28 Rozi: Regina unottan piszkálgat néhány rizsszemet az evőpálcikával.

17:29 Norbi megvetően pillant a válla mögé és mondja: "Hogy röhög mögöttünk ez a palotapincsi" (egy kínai nőre, akinek percenként csörög az iphone-ja - úgy, mint az enyém, ezért az asztaltársaságnak az marad meg, hogy az én telefonom csöng egyfolytában).

17:36 Félresöpörtem a nyesedékeket és géphez jutottam. Norbi: "Regina 3000 Kcal maradékot odébbtol" megjegyzésének kíséretében. Közben bejött két sarkkutató is (nagy kabátban). A desszertet fontolgatjuk, majd elvetjük, szerintem (Regina) Zuckerberg süti, de a többiek nem kíváncsiak Zuckerberg sült banánjára.

17:51 Kávét kérnek, én már nem mernék, kérdezem "még milyen italok vannak?" valami különlegességre vágyva, erre azt kaptam szárazon válaszként: "minden, ami egy étteremben". Úgy látom itt a Wangban szeretnének megmaradni a hétköznapiság szintjén, de ki akarják őket ragadni egyesek. Végül rájövök, hogy licsi biztos van, azt kérek.

17:53 Megérkezett a licsim, most pár perc szünetet tartok.

18:01 Elfogyott a licsi. Norbi mégis kér sült banánt, de így vélekedik: "olyan, mintha a zoknimat rántották volna ki". Megemlékezett közben a "kókuszos rizstésztagolyóról", ami után úgy érezte, mintha pillanatragasztót evett volna.

18:03 Rozi gondolkodik egy poénon, amit elmulasztottunk leírni. Norbi: "nem tudom, de biztos én mondtam". Mögöttünk közben Norbi kommentje szerint: "kelet és nyugat közelít egymáshoz, estére meglesz a keleti blokk", nem értjük mire gondol, de ő jót nevet.

18:05 valamelyikünk szakéra vágyik, Norbi: "olyan itt szakét kérni, mint Varsóban apfelstrudelért verni az asztalt".

18:23 kértünk mégis alkoholos italt, van rizspálinka, de nem szaké. A pincérnek elsütik: "pedig én szaké szakértő vagyok", 50 fokos, kiégett minden a gyomromból.

Bíró Lajos hasonmás pincér, aki a Wangban kiválóan viselt bennünket:

18:37 elindult a búcsúdal a hangszóróban: don't worry be happy (nem vicc). Norbi fizetés közben: "én kérek elnézést a hölgy miatt", kire gondolhatott?


Szólj hozzá!

Címkék: kritika étterem Wang mester

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrobizarr.blog.hu/api/trackback/id/tr652544181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása