Díjak

Csatlakozz ♥

Utolsó kommentek

  • magyar bucó: "gluténmentes kukoricaszesz" És még laktózmentes is. Meg nyomokban sem tartalmaz mustárt, zellert,... (2020.12.10. 10:53) Opera est
  • Étteremkritikus: Én azt hittem, hogy vidéken is csak júniustól engedélyezett a lagzi. Mondjuk azt megnézném, amikor... (2020.05.18. 18:53) Induljon a lagzi szezon!
  • bati67: Volt régebben Szegeden egy vegetáriánus étterem... még mindig emlékszem a "Ganapati Kedvencé"-re (... (2019.12.09. 15:33) A Buddha-tálak meséje
  • Attilajukkaja: @gbsz: A lényeg, hogy minden infót megtaláltál! :o) (2019.06.24. 20:03) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • gbsz: az elkerülte a figyelmem :-( Köszönöm! (2019.06.24. 19:48) Új rántottcsirkés a komfortzónában
  • Utolsó 20

példakép

"Funniest question I've gotten in a long time: "How much money do you make from your blog?" Um, none. In fact, I lose money on this blog." Ulterior Epicure

Neked Főztem, edd is meg

2015.08.15. 13:30 stillman

Persze eleve mínuszról indul az a hely nálam, amelyet mindenféle előzmény nélkül azonnal "a legjobbnak" állítanak be különböző szubjektív, vagy magukat kéretlen értékítélet alkotására szakosított portálok.

Ezért aztán egyre növekvő ellenszenvvel figyeltem az új - hát mérhetetlen fantáziára utaló nevű - balatoni strandbüfé körüli felhajtást. Neked Főztem. Persze, legyünk egyszerűek és közvetlenek, valamint személyesek is egyben meg szeretetreméltóak és egyszerűek, ja ez már volt. Bevallom nekem ez az izzadságszagú egyszerűsködés a legtöbb új vendéglátóhely esetében egyre fárasztóbb és unalmasabb.

Már majdnem külön megtettem egy utat azért, hogy kipróbáljam a Neked Főztem büféjét, végül mégiscsak véletlenül jártam arra, egy gyors, maximum 3 percre tehető strandolás után, lévén nem igazán bírom az ilyen népstrandokat, ahol különböző korú, de mindenképpen nagyon idős nénik szegezik rád merev tekintetüket, benne filozófiai mélységű, kínzó kérdésekkel (kivel vagy és vajon miért, honnan jössz, hová mész, mit csinálsz, mivégre vagyunk ezen a földön és hasonlók), levetkőzöl, bemész, a Balaton vízén úszkáló egész napos naptej, napolaj napozás előtti, utáni, melletti készítmények ragadnak végérvényesen a bőrödbe.

Szóval az itt eltöltött 3 perc után esett útba ez a Neked Terem, Desszert izéé na, szóva Neked Főztem nevű új hely, úgyhogy gondoltam kipróbálom. A napi leves tűnt legszimpatikusabbnak (barackos), éppen nem áll senki a hely előtt. Ettől függetlenül nem igazán tűnt úgy, hogy észre akarnak venni. Jól van, nem rohanunk vártam még néhány percet, majd egyre kérdőbb tekintettel és persze akaratlanul is mínuszba csúszó türelem barométerrel, de valahogy csak nem érdekelte őket, hogy ott állunk.

Még azóta is ott állunk, ha meg nem haltunk. De inkább eljöttünk.
Ha a Neked Főztem észrevett volna, az én mesém is tovább tartott volna, de lehet, hogy így végül mindenkinek jobb lett, főleg Neked, azaz nekem.

 

Mondjuk attól még lehet jó, és elnézést, hogy ha bárki azt hitte ebben a melegben, hogy ez a poszt majd szól valamiről.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrobizarr.blog.hu/api/trackback/id/tr617708480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása